Naszym celem jest dotarcie do uczestników łańcucha transportu międzymiastowego, w szczególności do ludzi podróżujących w celach wypoczynkowych, co tygodniowych dojazdów do pracy, szkoły, rodziny. Jest to szeroka część dorosłego społeczeństwa przemieszczająca się transportem publicznym. Konsumenci poszukują produktów wysokiej jakości, często certyfikowanych. Reprezentują styl życia skupiający się na zdrowiu i sprawności psychofizycznej i dbałość o środowisko, który nie narusza równowagi ekosystemowej i społecznej sprawiedliwości. Projekt ma na celu bezpośrednie dotarcie z informacjami do 18 000 pasażerów, zwiększenie wiedzy konsumentów na temat walorów odżywczych polskiej wieprzowiny oraz jej systemów jakości. Celem projektu jest również zachęcanie do częstego spożywania polskiej wieprzowiny, obalenie wielu mitów związanych z mięsem wieprzowym oraz krzewienie patriotyzmu konsumenckiego. Ponad to zwiększenie wiedzy konsumentów na temat walorów odżywczych i prozdrowotnych polskiej wieprzowiny i jej przetworów w zrównoważonej diecie i zwiększenie zainteresowania polskimi przetworami wieprzowymi. Zostaną przeprowadzone również pomiary w zakresie: • zadowolenia pasażerów z kampanii• wiedzy pasażerów• zainteresowania produktami wieprzowymi. Polacy cenią świeżą, zdrową, naturalną, pochodzącą z pewnego źródła żywność. 34% Polaków zwraca uwagę na żywność oznaczoną certyfikatem. Przestają być obojętne takie aspekty jak: sposób uprawy roślin, chowu, żywienia i uboju zwierząt itp.